czwartek, 29 grudnia 2016

CYCKI! - czyli AoKaga dla Kagameł'a

- Kagami.
- ...
- Kagami?
- ...
- Tygrysku?
- Zamknij się.
- O! Jednak umiesz mówić.
- ...
- No weź. Co jest?
- ...
- Tygrysku?
- ...
- No co ty? Nie zachowuj się jak baba.
- Nie zachowuję się jak baba!
- O. Jak groźnie.
- Nie mrucz i won z łapami!
- Przestań się fochać.
- ...
- Ała! To boli idioto.
- Mówiłem. Won z łapami.
- O co kurwa masz focha?!
- ...
- Może byś mnie łaskawie oświecił?
- Pomyśl.
- No kurwa wiedziałem. Obraziłeś się!
- ...
- ...
- ...
- Tygrysku no... Powiedz o co chodzi.
- ...
- No powiedz.
- Nie mrucz bo ci walne.
- To powiedz wreszcie, co takiego zrobiłem.
- ...
- No słucham.
- Wal się!
- Kurwa...
- Właśnie! Idź do niej, a nie sie do mnie dobierasz!
- ... Czy ty jesteś właśnie zazdrosny?
- O Ciebie? W twoich snach!
- Czerwienisz się.
- Wcale nie!
- Przecież widzę. Ślepy nie jestem.
- Najwyraźniej jesteś... Aomine, kurwa, zostaw mnie!
- Mrr...
- Nie mrucz mi do cholery...
- Nie masz być o co zazdrosny Kochanie.
- O boże. Ah... przestań mnie lizać Pacanie!
- Ale kiedy tak słodko wyglądasz w tej czerwieni.
- Idź się pieprzyć.
- Właśnie mam zamiar to zrobić...
- A-Aomine, nie gryź!
- ...
- Idź gryźć tą blondynę z dużymi cycami.
- Nie.
- Przecież wiem, że ją pieprzysz.
- Wcale nie. Przecież jestem zajęty.
- Z tobą to wątpię.
- Aktualnie pieprzę tylko jedną osobę.
- Więc idź ją pieprzyć.
- ...
- ZOSTAW MOJE SPODNIE DEBILU.
- Sam kazałeś mi iść się pieprzyć.
- ALE NIE MÓWIŁEM O MNIE.
- A ja powiedziałem, że mam tylko Ciebie.
- A-ale...
- Już cicho bądź.
- Mhmhmmm...

___________________________________
Wpadam tak tylko z dedykiem dla znajomej (Kagameł) która wielbi AoKaga, wiec i to się tu pojawiło. W sumie napisałam to dawno temu gdy jeszcze wielbiłam ten paring, więc starczyło to tylko przepisać. A że stwierdziłam, że chce jej zrobić tą przyjemność no to no... widzicie sami XD Nie mordujcie, plz.

2 komentarze:

  1. Gdzie AoKaga, tam i ja ^_^
    Te dwa głupki są po prostu dla siebie stworzone ❤ Na widok AoKagi na moich ustach automatycznie pojawia się banan, wielbię ich i nic na to nie poradzę❣
    Aaaa kotki dwa...

    OdpowiedzUsuń
  2. A więc przybywam skomentować ten oto ff xD Cześć i w ogóle. Co do AoKagi, ma kilka wad. Wada nr 1: za krótkie. Wada nr 2: za mało. Wada nr 3: Dlaczego nie ma ciągu dalszego... (-_-)A tak poza tym to fajne. Pisz dla mnie więcej~ Duuuużo więcej AoKagi xD

    OdpowiedzUsuń