piątek, 1 lutego 2019

Piip... Piiip... Piiiiiiip... Aktualka!

Także przydreptałam z tęsknoty nabazgrać sobie od tak pościka! Cieszycie się prawda? Taa... wiem, że nikt nie czyta już blogspota, jak i ze nikt już tutaj nie zagląda. Ale do rzeczy!

Chce troche zaaktualizować ostatniego posta o zmianach.

Mianowicie pierwsze trzy punkty, wciąż pozostają bez zmian.

Co do punktu czwartego o szablonie... no cóż. Przywiązałam się do niego strasznie, nie jestem pewna czy robić nowego na odświeżenie. Nie jestem pewna niczego, nawet tego, czy jest w ogóle sens, by go robić.

Co do dwóch ostatnich? Kipło. Nastąpił R.I.P. Nie no haha... co do grafiki to czasem sobie ćwiczę jakieś marne przeróbki... Jednak daleko mi do ideałów.

No i co najważniejsze:

TESKNIE ZA MEG, CLD i kilkoma innymi autorkami! Wróćcie): Smutno mi bez waszych prac, takich nowych i fresh... To mi dawało motywacji, a teraz mi jej bardzo braknie... A chciała bym zmienić coś w swoim życiu, wyjść z tej nudy i monotonności. Zacząć ponownie pisać, i ponownie poczuć tą pasje i radość z pisania...

Nie wiem. Próbuje znaleźć motywacje. Wiem, ze blogspot juz umarł, na rzecz Wattpada... Jednakże wciaż mam nadzieję, ze bedzie on nieśmiertelny. Być moze jednak coś zmienię... bo nie chce tego porzucać tak o po prostu...


Z pozdrowieniami
Wasza autorka SeikoTachi
(teraz już pod nowym pseudonimem, jednakże jestem zbyt leniwa by to zmienić)

2 komentarze: