środa, 4 lutego 2015

Libster Award

No więc zostałam nominowana przez Yazu (dziękuję ci ^^ ) do tak zwanego Libster Award. Co to jest ten Libster Award? Jest to nagroda przyznawana blogerom o niewielkiej publiczności za to, że piszą (czyli za kawał dobrze odwalonej roboty). Nagrodą jest.. od powiedzenie na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą. Po od powiedzeniu na nie, nominuje się innych blogerów. Lecz nie można nominować osoby przez którą było się nominowanym ^^ Jedna osoba może być nominowana kilkakrotnie. Zadaje się wówczas nominowanym 11 pytań. Odpowiedzi jak i nominację umieszczamy na swoich blogach!


Moje odpowiedzi:

1. Co było najdziwniejsze w najdziwniejszej osobie, jaką poznałaś?

Hmm.. To jest pytanie :v Muszę chwilę pomyśleć czy była taka osoba.. *myśli* Raczej nie było takiej osoby ^^ Choć nie wiem czy mogę w to wliczać kolesia którego nawet nie znałam, a mi się oświadczył xD Miałam może wtedy 12 lat ;-; a on był ode mnie starszy o 5 lat.. chyba xD Nie pamiętam xD Ale dziwne było w nim to, że tak łatwo mu przychodziło robić sobie z ludzi żarty tego rodzaju xD No bo jak.. Nie znasz człowieka nawet dnia, a już z oświadczynami? Później przez tydzień próbował na mnie wymusić abym się zgodziła xD To było chyba najdziwniejsze co mi się przytrafiło :v

2. Kto byłby pierwszą osobą do twojego haremu? Stworzyłabyś taki w ogóle?

Osób takich nie ma jako takich :v ale są postacie fikcyjne xD Więc tak.. Stworzyła bym taki z moimi chłopcami z Kuroko no Basket *^* A pierwszą osóbką jaką bym tam wsadziła to Kagamcio *^* No bo bez niego harem nie mógł by zaistnieć xD (przy najmniej według mnie xD )

3. Wolisz klasykę czy nowoczesność?

Tak w sumie to nigdy się nad tym dogłębnie nie zastanawiałam.. Ale jeśli bym miała wybierać to chyba nowoczesność (choć wole i to i to) Dlaczego? Bo teraz naszym światem rządzi nowoczesna technologia.. komputery i te sprawy.. Ale klasyką też bym nie pogardziła, no bo muzyka klasyczna jest nawet fajna :v No i klasyczne metody i sposoby na różne rzeczy są zawsze nie zastąpione, no i przede wszystkim sprawdzane przez pokolenia :3 No i są nieraz bardziej przydatne niż te nowoczesne xD

4. Ulubiona manga.

Moją ulubioną mangą jest Kuroko's Basketball (ta nasza jakże polska nazwa xD ) Jednak i tak zaraz pod nią egzekwo na drugim znajdą się takie historie jak: Doubt, Judge, Ao no Exorcist czy Ao Haru Ride :3

5. Gdybyś mogła zdobyć jedną super moc, jaka by to była?

Znikanie x.x Nieraz mam ochotę sobie tak po prostu zniknąć niczym Kuroko (tak wiem on nie znika xD ale imituje zniknięcie xD ) i się pojawić wtedy kiedy będę chciała xD

6. Gdybyś mogła odrodzić się jako dowolny byt na świecie, co by to było?

Długo noga bląd piękność o dużym biuście xD Ghehe~ Nie no a tak na poważnie to nie wiem.. hymm.. W sumie to zawsze chciałam być kotem.. takim dzikim kotem ;-; zupełnym przeciwieństwem mnie ;-; Najlepiej takim tygrysem, gepardem lub panterą xD Bo te koty są wolne.. a ja chcę być wolna i biegać sobie beztrosko po buszu amazonki ;-; (oczywiście gdybym była dzikim kotem ^^ )

7. Ulubiony owoc.

Moim ulubionym owocem są truskawki *o* 

8. Co robisz w wolnym czasie, by się zrelaksować?

Zazwyczaj czytam książkę lub jakieś opowiadanie na cudzym blogu.. Ostatnio też słucham muzyki.. a jak tak mnie najdzie jeszcze wena to nawet i coś napisze ^^ A jeśli mam dość sporo czasu to obejrzę sobie jakieś anime lub film :3 

9. Preferowany typ faceta.

Jak to się mówi? O gustach się nie rozmawia xD Ale skoro pytasz.. Mój facet musiał by być do mnie w porządku i mnie bronić.. chciała bym mieć to poczucie, że jego ramiona są naj bezpieczniejszym miejscem na ziemi.. Musiał by mnie umieć pocieszyć lub chociaż rozśmieszyć :3 Nie wiem czemu ale preferuje takich no jakby to powiedzieć.. drani? No powiedzmy taki Aomine :v Byłby no prawie idealny xD Gdyby tak tylko zmniejszyć te jego zboczeństwo i obsesje na punkcie cycków :V Taa.. marzenie xD No ale cóż.. chciała bym, żeby taki chłopak umiał mnie obronić nie ważne co by się stało i który nie pozwolił by nikomu mnie skrzywdzić ;-; Z charakteru mogła bym opisywać dłuuugo.. (dlatego podałam postać Aosia aby to nieco skrócić xD ) Co do wyglądu.. Za dużo tu nie powiem ;-; od zawsze (odkąd sięgam pamięcią) podoba mi się jeden typ faceta z wyglądu xD Nie mówię że inni mi się nie podobają, ale ten rodzaj urody u po szczególnych facetów robi ze mną no nie wiem.. takiego małego stworka któremu jak przyjdzie zamienić z takim słowo to się upodobni do cegły i nic nie powie xD Wygląd to nic wielkiego.. Ciemne włosy.. Ciemne oczy (choć takimi kolorami jak niebieski (różne odcienie) lub zielony (ale takie pod szmaragd podchodzące *o* ) nie pogardzę :3 ) Karnacja wygląda u nich na taką, że no nie wiem xD Ma się wrażenie, że opalając się opalą się od razu na brązik, a nie na raka xD No nie wiem po prostu ;-; nie mam pojęcia jak określić taki typ urody ;-; Ale patrząc po tym Latynosami, Hiszpanami i innymi takimi bym pewnie nie pogardziła xD Choć Azjaci też są cudni ^^

10. Co sądzisz na temat portali społecznościowych?

Nie przeszkadzają mi.. to mogę powiedzieć na pewno.. Nie powiem, są przydatne.. Choć mogą uzależniać ;-; Ja się na przykład chyba uzależniłam od fb xD Choć potrafie bez niego wytrzymać nawet i tydzień więc raczej nie mogę tego do końca nazwać uzalerznieniem xD

11. Skąd czerpiesz inspirację do pisania?

Moją inspiracją jest zazwyczaj moja wyobraźnia ^^ Wpadnie mi do głowy jakiś pomysł i BAM xD Tworzy się historia xD (ale to wtedy gdy to zapisze, a nie zawsze jest jak ;-; ) Nieraz czerpię też inspirację z muzyki, a nawet z fanartów :3 Choć i tak najwięcej inspiracji mi daje czytanie cudzych opowiadań xD (tu bardziej chodzi mi o styl i sposób w jakim jest pisany jakiś tekst ^^ Lubie takie shizy, krfawe i w oógle takie angsy xD Choć fluffami nie gardzę bo też mi się podobają (a niektóre nawet bardzo :* ) :3 Zazwyczaj jak mi się jakiś styl i sposób spodoba to staram się dążyć do uzyskania podobnego efektu xD Takiego, żeby czytelnik był poruszony tak samo, jak ja gdy czytałam takie cudze opowiadanie ^^ Choć marnie mi idzie pisanie shiz i angsów :v Bo i tak na końcu zawsze mi z tego fluff wychodzi ;-; )



Tak więc teraz czas na nominację ^^ 

Nominuję: (jest ich mało bo nie za bardzo mam kogo nominować ;-; )

1. Meg
3. CLD (heh xD gumen ale nie mam kogo nominować nie gniewaj się ;-; )
4. Weirdo



Moje pytania: (Sumimasen jeśli są zbyt trudne xD )


1. Czym jest dla ciebie pisanie?

2. Czy zastanawiałeś/aś się kiedyś czym jest strach? Jest on uzasadniony czy to tylko wytwór ludzkiej wyobraźni?

3. Jak sądzisz? Czy człowiek może z miłości zatracić samego siebie? Zwariować, popaść w obłęd lub wręcz oszaleć? 

4. Czy zastanawiałeś/aś się kiedy kolwiek nad życiem ludzkim? Dlaczego żyjemy? I czy powinniśmy stworzyć to co stwożyliśmy?

5. Czy masz swój ulubiony rodzaj muzyki? Jeśli tak to jaki?

6. Masz jakiegoś ulubionego autora?

7. Niektórzy wierzą w nad przyrodzone zjawiska i stwory. Wampiry, demony, duchy i inne kreatury. Co o tym sądzisz? Czy one, żeczywiście istnieją?

8. Jakie są twoje dwie ulubione postacie z anime i dlaczego? Czy znalazły by się one w twoim haremie jeśli takowy by istniał?

9. Czym jest dla ciebie miłość?

10. Jaki mają dla ciebie sens 'słowa' ? Te czytane jak i te przelewane własnym piórem na kartki papieru? Mają dla ciebie jakieś znaczenie? A może odzwierciedlają one fragment twojej duszy?

11. Samotność. Czym ona jest? 



Ekhem.. Tak jak pisałam wyżej pytania mogą się wydawać trudne xD A nawet pewnie takie są xD No cóż tak to jest jak układam co kolwiek w nocy lub późnym wieczorem ;-; Szczerze to ja nawet nie wiem skąd mi się wzieły te pytania xD Heh.. Tylko mnie za nie nie zabijajcie proszę ;-;

3 komentarze:

  1. Oh god, więcej was matka nie miała z tymi nominacjami XDDD No cóż, chyba raz na jakiś czas mogę się w coś takiego pobawić, dziękuję :>

    OdpowiedzUsuń
  2. A myślałam, że tak się zabezpieczyłam przed tymi nominacjami, że więcej już nie dostanę... cóż, mówi się trudno. Dziękuję~ Nie obrazisz się, jeśli nie będę robić na Twoje pytania osobnego posta, a wrzucę je do tego, który już jest na blogu?

    OdpowiedzUsuń