sobota, 22 listopada 2014

Koszmar na cztery łapy.

Tak więc, krótka notka. To jest moja pierwsza taka miniaturka, więc nie wiem czy mi wyszła xD No ale to stwierdzicie już sami.. Jest to KagaKuro, ale jakoś tak bez akcentu jałoji :c (a miało być xD taki miałam zamiar..)


                                                        


~Koszmar na cztery łapy~

Uderzenie piłki o parkiet i pisk obuwia. Późne popołudnie. Liceum Seirin. Trening skończył się dobre dwie godziny temu, lecz ktoś jeszcze został. Czerwono włosy sprawnie i szybko wyminą kilka przeszkód, które sobie wcześniej ustawił i wykonał wsad. Zawisł na chwilę w powietrzu, trzymając się obręczy jedną ręką, aby po chwili popisowo upaść obijając sobie tyłek. Były dwa powody, dlaczego tego dnia trenował w szkole. Pierwszy był taki, że nie grał w żadnym meczu już od miesiąca, nawet towarzyskim. Drugi natomiast, że na dworze było zimno, a on chciał pograć. Wstał i powtórzył wcześniej wykonaną czynność, jeszcze kilka razy. Tym razem bez upadku. Po męczącym i samotnym treningu podszedł do ławki na której zostawił ręcznik i napój, po czym na nią usiadł. Napił się duży haust wody i otarł twarz ręcznikiem. Nie wiedział jednak, że coś czai się na niego w pobliżu. Nawet bliżej niż by się spodziewał. W momencie, kiedy zaczął wycierać kark z potu, nagle na kolana wskoczył mu Nigou, szczekając radośnie.
- Uaaah.. - wstał szybko zrzucając z siebie zwierzaka i ustawił się w geście obronnym. - C..co ty tu robisz?! - wykrzyczał piskliwym głosem, na co pies zamerdał ogonem i powtórnie zaszczekał. Kagami chciał już go wygonić, gdy nagle na kilka sekund zgasło światło. Kiedy zostało ponownie włączone, z przerażeniem spostrzegł, że ze wszystkich wejść prowadzących na ową salę, w jego kierunku biegły psy. Różne rasy czworonogów, szczekało radośnie, powoli go okrążając. Chłopak próbował uciec lecz nic to nie dało.
- Zostałem okrążony. - stwierdził drżącym głosem i padł na podłogę, modląc się o przeżycie. Psy dobiegły do niego i zaczęły go obwąchiwać. - Dlaczego ja?! - pomyślał. -Za jakie grzechy?! Co ja takiego zrobiłem?! - przerwał swoje rozmyślania widząc nadchodzącą pomoc. Kuroko wszedł prosto w tłum zwierząt, a Kagami z przerażenia nie łącząc faktów, doczołgał się do jego nogi i ją chwycił.
- Ratuj mnie.. - spojrzał na niego błagalnym wzrokiem i dostrzegł, iż błękitno włosy z uśmiechem na ustach, trzyma aparat i zaczyna robić mu zdjęcia.
- Nie zrobię tego Kagami-kun. - odparł z nutką rozbawienia w głosie. Czerwono włosego olśniło.
-Kurokooo ty draniu. -wycedził przez zęby. - To twoja sprawka.
- un.. ami-kun.. Kagami-kun obudź się. - chłopak otworzył oczy i z ulgą stwierdził, że to był tylko sen.
- Kagami-kun. - usłyszał ponownie i spojrzał na nachylającego się nad nim drobnego chłopaka. 
- K..Kuroko? O co chodzi?
- Kapitan kazał mi cię obudzić i powiedzieć, abyś wrócił do ćwiczeń zanim Trener wróci.
- Czy ten idiota już wstał?! - zawołał starszy chłopak w okularach, na co błękitnooki kiwną głową. - To wiesz co masz robić Kuroko. - uśmiechną się przerażająco. - Mitobe?
Wspomniany chłopak stał koło nich i podał chłopakowi psa.
- Tak. - wypowiedział z uśmiechem Kuroko i wziął pieska na ręce.
- Ch.. chyba nie zamierzasz.. te.. - Kagami urwał w połowie, czując na swojej twarzy szorstki język zwierzaka. W tym momęcie zerwał się z miejsca i zaczął biegać po sali. Błękitno włosy ruszył w ślad za nim. 
- Kuroko ty draniu! - krzykną. - Jak cię dopadnę, to pożałujesz! 
Chłopak tylko biegł za nim, z poważną miną mając wystawionego przed siebie psa.



9 komentarzy:

  1. Aaaaa! Nigou ♥ Tak wiele osób, chętnie zrobiłoby z tego psa szalik, a ja go tak bardzo uwielbiam! No bo przecież to taki mały, zezwierzęcony Tetsu. Chodząca na czterech łapach słodycz, słodycz nie koszmar. Haha, przypomina mi się, że widziałam gdzieś taki obrazek z nim, taki zajebiście śmieszny. Jak znajdę to Ci podeślę xd
    O jest http://data1.whicdn.com/images/95247388/thumb.jpg
    to znaczy to jest jakaś kiepska wersja mała i ścięta, ja mam zapisaną lepszą, ale w komentarzu nie można wstawiać zdjęć, a szkoda. W każdym razie najlepsze jest to z "HOW EVERY FUCKING NORMAL PERSON SEES HIM" xddd
    No, a do rozdziału wracając... prześmieszny. Kurda, czemu ja nie umiem pisać komedii? Chcę, a i tak wychodzi mi z tego dramat, albo horror. To takie przykre. Ty za to teksty zabawne piszesz bardzo dobrze, to znaczy tekst, bo jak na razie jeden, ale bardzo mi się spodobał. Serio, przeuroczy. Armia psów atakuje! Hahaha, kocham! Cudowne to było Seiko, takie przyjemne bardzo xd
    Zajebałaś mi "VON"! Ty kradzieju! Haha, żartuję, żartuję. Cieszę się, że jak się okazuje nie tylko ja kocham i wielbię OST z Zankyou no Terror. "Muzyka z zimnej krainy" ♥
    Tak wgl bardzo fajna playlista, fajnej muzyki słuchasz. Dzięki Tobie poznałam kilka nowych zespołów, których do tej pory nie znałam. NIEWIEMCZEMUPRZECIEŻSĄTAKIEDOBRE
    Zwłaszcza ten pierwszy utwór. Nie wiem co to, czyje to i wgl, ale jest nieziemski, po prostu elektryzujący. Mega, serio.
    Seiko nie śpi po nocach, Seiko po nocach publikuje rozdziały! Wiesz sen jest ważny, bo podczas snu odtwarza się rodopsyna i oczka mogą dobrze dzięki temu funkcjonować. Haha, nie słuchaj mnie, bo sama się do tego nie stosuję i też piszę po nocach. Wyjątkiem są piątki, bo w sobotę ma kursy i muszę wstawać o nieludzkiej godzinie. Serio, 6 rano tak zimno i ciemno, kto to wymyślił? Brrr... źle mi na samą myśl.
    Jeszcze raz; świetna miniaturka. Błędy były, ale spoko do przetrawienia. Uśmiałam się przy niej.
    Weny! I napisz jakieś jałoji kiedyś! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ^-^)/ Jak ja się ciesze :3 Wiem, wiem Nigou trudno nazwać koszmarem :) Jest taki przeKawaii <3 Nazwałam to tak, bo to koszmar dla Kagamiego ♥ huehue.. (tak ja okrutna dla Kagamcia ^-^) łaa.. widziałam ten obrazek *.* taki dobry i zabawny :D
      Muzyke znalazłam tu: https://www.youtube.com/watch?v=ZzIGyX6kyLc
      To że w nocy, to jakoś tak samo wychodzi :) (Seiko kocha noc *-* ) Choć później ciężko wstać do szkoły..
      Tak zacnie, że jest zabawne :D takie miało być, lecz miało być to jałoji ale nie wyszło >.>
      I tak ty piszesz lepiej odemnie *-* wiesz? Chciała bym bardzo pisać tak jak ty, ale nie umiem :c
      Co do jałoji to już jedno zaczełam pisać :3
      Więc dzięki za komentaż :*

      Usuń
    2. To ja będę czekać na to jałoji z niecierpliwością. Ah, czemu jestem taka niewyżyta?
      Cieszę się, że podoba Ci się mój styl, co nie zmienia faktu, że mam jemu sporo do zarzucenia. Ale rzadki kiedy się zdarza, by ktoś był z siebie za każdym razem zadowolony. Taki los i już.
      Z tym, że ja nie umiem pisać komedii... taki smutek </3 Dlatego zawsze podziwiam osoby, które umieją. Wbrew pozorom napisanie komedii nie jest łatwe. Albo przynajmniej według mnie.
      Dziękuję za link, ta muzyczka jest po prostu cudowna. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia słuchowego xd

      Usuń
  2. Witaj, miło widzieć swój blog w obserwowanych :D W ramach podziękowania postaram się co jakiś czas tutaj wpadać, rzadko wychodzę ze swojej twierdzy, ale trzeba wspierać innych twórców :>
    Pomysł na miniaturkę przesympatyczny, szczerze podzielam niechęć Kagamiego do psów (chociaż może i kłóciłabym się w kwestii Nigou), barbarzyńskie czworonożne bydle Q_Q Gorsze od psów są tylko tłumy pełne obcych ludzi, gdyby na mnie wyleciała taka horda futrzaków (nawet w miarę przyjaznych!) to padłabym na zawał i tyle by z tego było. Po takim śnie nawet najmniejszy piesek potrafi nieźle wystraszyć, Kuroko i jego Nigou powinni dostać po pstryczku w nosek, dręczyciele >:D Zauważyłam parę nieszkodliwych błędów (wyminą, kiwną, uśmiechną, krzykną), warto przeczytać sobie tekst kilka razy, bo word i blogger nie są w stanie sprawdzić, co autor miał na myśli i jaki był kontekst :D Poza tym było naprawdę w porządku, powodzenia w dalszym pisaniu, a ja z ciekawości zapoznam się jeszcze z innymi tekstami (choć to dopiero jutro, co za dużo to niezdrowo) :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej *-* Nawet nie wiesz jak się ucieszyłam kiedy zobaczyłam twój komentarz~~! Ja uwielbiam twoje opowiadania *-* Czytałam kilka na fanfiction.net xD No i mi się bardzo podobały *-* Nawet sobie nie wyobrażasz jaki zaciesz miałam jak trafiłam na twojego bloga *-*
      Cieszy mnie bardzo, że moja miniaturka się podoba :3 To wiele dla mnie znaczy :3 Co do błędów to czytam sobie prace kilka razy i to co sama zdołam zauważyć to poprawiam, no ale.. moje oko nie dostrzega wszystkich błędów ╥﹏╥ Choć się bardzo staram~~! Tak więc dziękuję za komentarz ( ˘ ³˘)

      Usuń
  3. Hahahaha, jaki przekochany sen ! Ja bym chciała, najlepiej całą masę szczeniaków i dużych piesków, i do tego Kurosia, który też by do mnie przyszedł ;O Nigou to jest najbardziej pocieszna postać w tym anime, zaraz po seiyuu Mitobe ;D Taki słodki, śliczny piesek ;-; Przypomina mojego Neroka z wyglądu ;P
    Zwykle rzucałabym się jak mogę za co poniektóre błędy, jednak z racji dyslektyzmu i innych takich wiele rzeczy można wybaczyć ;P

    Ponieważ na krótsze rzeczy rzucam się jako pierwsze, to tutaj skomentuję też playlistę ;P Matko, jak ja się cieszę, że nie tylko ja lubię Don't Mess With Me xD Pozostałe kawałki też są piękne ;D Idę czytać dalej, zobaczymy, co tam jeszcze masz ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz *-* Ja co prawda do nie dawna miałam tak samo jak Kagami.. też się bałam psów. No ale prawie mi mineło po tym jak mama kupiła mi szczeniaka *-* Ta moja psinka jest taka pocieszna jak Nigou <3 Naprawdę *-*
      Co do błędów staram się jak mogę aby je ogarnąć xD Wydaje mi się, że chyba dobrze mi idzie ale przez moją dysortografie nie jestem w stanie stwierdzić czy nastąpił progres w tym kierunku ╥﹏╥ No ale ważne, że się staram xD
      Don't Mess With Me <3 Jak natrafiłam na ten utwór na yt nie mogłam przejść koło niego obojętnie xD Pokochałam ten kawałek tak jak kilka innych xDD
      Jeszcze raz dziękuję za komentarz ( ˘ ³˘)

      Usuń
  4. Moje życie aka życiowy przegryw:
    1. Przylazła żeby obczaić Aokiski
    2. NIE MA AOKISKÓW!
    3. Wkurw, odbicie klawiatury na swoim czole, z nerwów czeba się iść przewietrzyć i dosypać kokainy do herbaty, żeby się uspokoić
    4. Foch
    5. Zerka na tło i stwierdziła, że w sumie to może wybaczyć
    6. Ech, dobra, KagaKuro też będzie spoko!
    7. Tak, tak, kończę pierdolić, już komentuję.

    No, wreszcie postanowiłam poczytać i skomentować, wcześniej... ee... nie miałam czasu, bikos oglądałam animce '-' wybacz.

    Śmiechłam w sumie, miniaturkę przyjemnie i szybko się czytało, przez humor w niej zawarty xD I ten Kuroko biegający za Kagamim z Nigou. Nie mogę teraz wyrzucić tego obrazu z głowy xDDD
    Ogólnie daje łapkę w górę i pewnie idę czytać dalej (oprócz Aokagi! XD), ale raczej nie komentować. Widzisz, że dziś nie potrafię zlepić sensownego komentarza... :I
    Weny c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że jakimś ruskim sposobem przegapiłam ten koment? xD I ty pewno i tak już o nim nie pamiętasz soł... BĘDĄ AOKISKI JAK RUSZĘ DUPE I JE TU WSTAWIĘ XDDDD Tobie też weny ♥

      Usuń